Job 878 van 1000


Report this listing

Solliciteren



Operations Manager


Functie

Onze klant is een vertrouwde partner op het gebied van facilitaire en schommak diensten. Ze zijn trots op hun status als toonaangevende facilitaire dienstverlener in België en zetten hun expertise in voor elk van de aangeboden diensten.

Ze zijn opzoek naar een Operationeel Manager Voor een tijdelijke periode



Je bent verantwoordelijk voor de organisatie van de schoonmaakactiviteiten in GOM Fleet Services, uitgaande van de verstrekte budgetten en de voorgeschreven werkorganisatie met als doelstelling het begrote rendement en de begrote omzet te realiseren. Je geeft hierbij leiding aan supervisors en zorgt voor de planning van de schoonmakers . Je staat mee in voor de veiligheid van de medewerkers en de kwaliteitsopvolging van de bij de klanten uitgevoerde werkzaamheden. Hierbij worden de vooropgestelde procedures en instructies nauwgezet opgevolgd.

Je vervult een adviserende en ondersteunende rol in offertetrajecten en bespreekt met klanten offertes. Om maximale klantentevredenheid en – retentie te bereiken bespreek en beoordeel je de wensen en eisen van de opdrachtgevers en neem je naar aanleiding hiervan maatregelen. Je zorgt voor analyse van de kwaliteitsgegevens van de toegewezen Area of gespecialiseerde sector ten einde het kwaliteitssysteem te bewaken.

Om te komen tot een excellerende dienstverlening ben je medeverantwoordelijk voor de correcte opvolging van arbeidsovereenkomsten, tijdsregistratie en goedkeuren van vakantiedagen van het personeel. Je bent verantwoordelijk voor het bewaken en aanleveren van de correcte gegevens voor het opmaken van facturen, credit nota’s en wijzigingsberichten. Je bent in samenwerking met de Supervisor tevens verantwoordelijk voor het opstarten van nieuwe werven als ook de opmaak van taak- en themakaarten. Hierbij ondersteun je de supervisor en anticipeer je op probleemsituaties en reorganiseer je indien nodig.

Je standplaats is Zaventem maar je zal hybride kunnen werken en tevens regelmatig bij klanten in heel België op bezoek gaan.

Jouw profiel

  • - Leiding geven van een team is je niet vreemd

    - Je bent resultaat gericht en weet van aanpakken

    - Je coördineert projecten van A-Z

    - Je bent klantgericht

    - Je bent sterk in het plannen en organiseren

    - Je hebt geen 9 to 5 mentaliteit en bent flexibel in je werkuren

    - Je kan goed zaken analyseren

    - Samenwerken, mensen verbinden en oplossingen zoeken zit in je DNA

    - Bij voorkeur heb je kennis van de schoonmaaksector en/of de automobielsector

    - Je hebt een rijbewijs B

    - Français? Pas de problème! Nederlands? Geen probleem

    - Je kan goed werken met applicaties zoals Outlook en Excel

  • Een lastenboek voor de schoonmaakwerkzaamheden opmaken
    De controlecriteria bepalen (tevredenheid, beoordeling van de prestaties, ...)
  • Procedures, kwaliteitsvoorschriften en methodes uitwerken en verder ontwikkelen (schoonmaak, hygiëne, veiligheid, ...)
  • Offertes opstellen
    Prestaties volgens de behoeften van de klant in een contract vastleggen (schoonmaak, netheid, verwante diensten, ...)
  • Opvolg- en activiteitengegevens registreren
    De informatie doorgeven aan de betrokken dienst
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Problemen vaststellen (incidenten, kwaliteit, ...)
    Preventieve, corrigerende acties instellen of aanbevelen (organisatie, middelen, methodes, ...)
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • De prestaties, het contract, het aantal werkuren, ... a.d.h.v. de eigenschappen van de plaats vaststellen
    De klant adviseren
  • Contracten voor onderhoud, verzekering, … van de schoonmaakmachines en voertuigen opvolgen
  • Schoonmaakwerkzaamheden plannen en coördineren
  • Schoonmaakprestaties op verschillende locaties superviseren
  • De schoonmaakprestaties ter plaatse controleren (kwaliteit, tijdschema, verslagen,…)
    De klachten verzamelen
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • Personeel opleiden in procedures, technieken, werkmethodes, gebruik van materieel en toepassing van de voorschriften
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)

Aanbod

Werken bij een bedrijf met een resultaatgerichte professionele cultuur waar met gerichte opleidingen het beste uit de medewerkers gehaald wordt en waar de individuele prestatie op waarde wordt geschat.

Een dynamische werkomgeving in een financieel gezond en groeiend bedrijf, waar we beseffen dat onze mensen het verschil maken.

Een marktconform salaris, afhankelijk van je competenties en je ervaring, inclusief extralegale voordelen waaronder een bedrijfswagen, tankkaart, GSM, IPad, groeps- en hospitalisatieverzekering, ..

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht